Domů Blog Udržujete i vy své zdraví v bezpečí?

Udržujete i vy své zdraví v bezpečí?

MyKETO tým

Základem našeho zdraví je silný imunitní systém. Chrání nás před negativními vlivy, kterým jsme zejména v jarním a podzimním období zvýšeně vystaveni. Pokud chceme pro sebe udělat maximum, je třeba maximálně dbát na zvýšenou péči o zdraví, což se nám jednoznačně vyplatí. 

 

Pusťte se do toho

Co je pro lidské tělo z hlediska ochrany skutečně důležité? Je mnoho možností, co sami pro sebe můžeme udělat. Vedle pravidelného cvičení, otužování se, zařazení dostatku odpočinku a spánku do každodenních pravidel, je důležité dbát na kvalitní a vyváženou stravu. Věřili byste, že v tomto směru může MyKETO svými proteinovými jídly a nápoji rovněž přispět svým dílem?

✓ V MyKETO vyrábíme širokou škálu proteinových jídel, proteinových nápojů a doplňků stravy s vitamíny, které navíc obsahují vyvážené množství minerálů, vlákniny a dalších biologicky aktivních látkek. Že jste dosud proteinová jídla MyKETO, celodenní náhradu stravy, neochutnali? Věřte, že vám jídla i nápoje zachutnají a v případě potřeby mohou dokonce plně pokrýt nutriční požadavky těla - v rámci tzv. náhrady celodenní stravy. Veškerá proteinová jídla a nápoje totiž obsahují právě ty složky potravin, u nichž je deklarován a vědecky potvrzen pozitivní vliv na výživu imunitního systému: 

Vitamíny: A, B6, B2, B12, C, D, kyselina listová (kyselina folová)

Minerální látky: zinek, železo, selen, měď, mangan

Tyto látky jsou obsažené ve všech MyKETO jídlech: Proteinové koktejly, kaše, polévky, omelety, hotová jídla a dokonce i dezerty - pudinky.

Je potvrzeno, že každé z uvedených jídel dodá vašemu tělu 20 % doporučeného denního příjmu všech těchto látek. Pokud zkonzumujete 5 proteinových jídel/proteinových nápojů MyKETO denně, pokryjete tak snadno a pohodlně celodenní plnohodnotnou a vyváženou stravu od minimálního energetického příjmu 800 kcal a více. 

ZAŘAZENÍM ALESPOŇ 2 JÍDEL MyKETO DENNĚ SI DOPLNÍTE 50 % doporučené denní dávky látek důležitých pro výživu imunitního systému.

V jarním období je vhodné do výživy zařadit i další koncentrované zdroje prospěšných živin a vitamínů. V tomto směru je novinkou na trhu Proteinové kakao, které řadíme mezi potraviny bez přidaného cukru a s vysokým obsahem bílkovin. U odborníků z řad výživových poradců je navíc možné zakoupit také speciální proteinové šejky pro děti, zejména se skvěle hodí pro děti intenzivně sportující. Že jste o nich dosud neslyšeli? Ano, je to věc dovolíme si říci - naprosto unikátní. 

 

Tělu může prospět kolostrum i rakytník!

Obecně platným pravidlem v jarním období je dopřát tělu dostatek látek pro výživu celého organismu. Velmi vhodné je např. tzv. mlezivo, více známé pod názvem kolostrum (doplněk stravy Imures), do svého jídelníčku můžeme navíc zařadit také probiotika a prebiotika (doplněk stravy ProbioFlora) a bylinky, např. rakytník, pro vysoký obsah vitamínů C přezdívaný citroník severu. Zmíněný Imures, ProbioFloru a bio rakytníkový čaj můžete vyzkoušet v balíčku trefně nazvaném "Výživa imunitního systému", k dispozici je na našem e-shopu nebo ve výživových poradnách.

Vedle vyvážené stravy a dostatku tekutin dbejte také na pravidlený pohyb na čerstvém vzduchu a na dostatek relaxace. Známou skutečností je, že stres významně oslabuje naše tělo, zapomeňte tedy na přepínání sil a raději dostatečně odpočítejte. Dbejte na zvýšenou hygienu a dopřejte si dostatek kvalitního spánku

 

 

K jaru patří tzv. superpotraviny i ostropestřec

Na jaře si dopřejte kúru, která bude přínosem nejen pro tělo, ale také pro mysl. Vyzkoušejte třeba zelené superpotraviny (zelený ječmen, chlorella a spirulina, tzv. zelené superfoods), hodit se vám může i tělu prospěšný pečující ostropestřec. Velmi vhodné jsou také bylinné čaje (např. kopřivový či rakytníkový). Nezapomínejte také zařadit do svého jídelníčku zeleninová či ovocná smoothie. Přednost bychom měli dát především těm zeleninovým, které mají v porovnání s těmi ovocnými mnohem menší obsah ovocného cukru. Jestli si potrpíte na ovocné smoothie, nezapomeňte vždy přihodit nějakou tu zeleninu. Do stravy nezapomínejte pravidleně zařadit  také zázvor, křen, česnek (výborný je i česnek medvědí) a cibuli, vše s vysokým obsahem tělu prospěšných látek. 

 

 | OBJEVIT PORADCE | RECEPTY PŘI DIETĚ | DIETNÍ PLÁNY PRO KAŽDÉHO |

Podobné články: 
MyKETO tým

Břišní tuk, neboli také tuk viscerální,  je nevzhledný a postupem času deformuje postavu, především ale může být pro lidské zdraví i nebezpečný. Ne nadarmo se břišnímu tuku říká "skrytý zabiják". Jak se ho zbavit nejlépe? 

MyKETO tým

Tuk v těle a dvě moderní metody jeho měření. První, je na profesionální váze InBody, druhá na domácích přístrojích. V čem se metody od sebe líší? Jak z měření vytěžit maximum?

Bc. Iva Šmrhová

Proteiny jsou základem krásně tvarovaných svalů, zasytí vás a dokonce pomohou v případě, že se chcete zbavit pár nadbytečných kil. 

MyKETO tým

Jaro je konečně tady!  Celá příroda jásá, zavřete oči a vychutnejte si tu radost a pozitivitu. Máte to taky tak? Že ne?