Domů Blog Zářit jako diamant může žena v každém věku

Zářit jako diamant může žena v každém věku

MyKETO tým

Kráčíte po ulici, lehce se pohupujete v bocích, vlasy Vám splývají kolem obličeje a koutkem oka zachycujete obdivné pohledy kolemjdoucích. 

Ať už je Vám dvacet, do čtyřiceti nebo více, krásnou postavu si můžete udržet stále. Každý věk ale vyžaduje své. Dobrá kondice a štíhlá linie nemusí být výsadou jen těch nejmladších. Každý věk přináší různé nástrahy, a je tedy i potřeba rozdílný redukční režim.

 

Nepodceňujte věk

Dopřejte tělu to, co potřebuje, a usnadněte si cestu k vysněné postavě, kráse a zdraví.

Jeden z nejdůležitějších faktorů je právě věk. Tělu jsme snadno poroučeli na střední škole, ale nyní už to jde o něco hůře. Vypořádejte se s přibývajícími léty a zdravě shoďte přebytečná kila. Nejen proto, že ideál krásy je stále štíhlost, ale i kvůli svému zdraví. Nadbytečnými kily trpí Vaše klouby i srdce.  Jak nastartovt hubnutí? 

 

20 pryč – puberta za Vámi a s ní by měly být i nezřízené čokoládové hody

Ve dvaceti letech se ženě vlivem hormonů a přípravě těla na mateřství začíná pomalu zaoblovat postava. Hormonům neporučíte, ale to neznamená, že byste se měla zakulatit více, než je nutné a přirozené. Ze školy jste byla zvyklá si dát každý den tyčinku, sušenky nebo jiné sladké neřesti. Ty by se teď už ale mohly projevit nejen na váze, ale i na vzniku celulitidy. Pokud chceme zhubnout nějaké to kilo a cítit se dobře, postačí mírně omezit kalorický příjem a zvýšit výdej energie. Hýbejte se, choďte, běhejte, jezděte na kole, bruslích, cokoliv co Vás baví.

Omezte klasické problémové pokrmy, jako jsou chipsy, pizza, hamburger, koblihy a začněte více myslet na to, co jíte. Začleňte do svého jídelníčku více ovoce a zeleniny. Noste s sebou neustále malou svačinku třeba ve formě proteinového koktejlu MyKETO nebo porci měkoučkého sušeného masa. V případě hladu Vás zasytí a nedovolí Vám sáhnout po jiné rychlé variantě zasycení, např. zmiňovanou pizzou nebo bagetou.

Nečekejte na nic a věnujte se svému zdraví a štíhlé fit linii už nyní.

 

30 pryč – nezapomínejte se věnovat sama sobě

V tomto věku se většinou cítíme stále mladí. Život většiny žen se ale v tomto období točí kolem dětí, kariéry, nebo dokonce všeho dohromady, a s tím souvisí méně pohybu a nepravidelnost stravování. Sladit všechno dohromady přináší stres a ten nezřídka řešíme sladkostmi nebo dokonce alkoholem, který je kromě jiného kalorickou bombou.

Doporučení jsou naprosto stejná jako u mladších věkových kategorií. Přeorientujte se na dlouhodobě zdravější jídelníček. Důležitá je pravidelnost menších dávek jídla bohatých na proteiny, do svého jídelníčku zařaďte zdravé snídaně např. v podobě proteinových kaší nebo během dne při nedostatku času zařaďte např. hotová proteinová jídla MyKETO, či třeba proteinové polévky, zasytí vás a pochutnáte si. Navíc tím předejdete ukládání tukových zásob z hladovění a následného přejídání.  Pokud chcete hubnout v tomto věku, ideálním pohybem je lehký jogging, power joga nebo pilates. Důležité je si hlídat svoji tepovou frekvenci, aby byla v rozmezí tzv. spalovací tepové frekvence. V tomto věku je již velmi důležité začít pravidelně pečovat o svou pleť, pokud jste tak dosud neučinila - začít můžete např. s produktem Růžový kolagen, péče o pleť, který pleť vnitřně vyživí a celkově ji omladí. Tento omlazující nápoj si zamilujete.

Ženy po třicítce velmi často ztrácejí figuru po porodu. Výživová poradkyně Petra Šinálková ženám radí: „Dodržujte vyváženou stravu už před těhotenstvím i během něj. Po porodu se pak váha lépe redukuje. Důležitá je očista organismu již před těhotenstvím. Následně po porodu a ukončení kojení lze vybrat některý z redukčních programů a výživových balíčků MyKETO, které pomohou vrátit se zpět k původní váze před těhotenstvím.“

 

40 pryč – chce to trochu fištrónu a logické uvažování

Čtyřicítka se považuje za zlomový věk u žen i mužů. Mládí je pryč a důchod ještě daleko. Udržet si biologickou svěžest i přes otáčející se listy kalendáře vyžaduje větší úsilí.

Pohybové aktivity jsou důležitější než kdykoliv předtím, protože žijeme méně aktivním životem. Tělo hůře spaluje tuky a na kritických místech se začíná ztrácet svalová hmota a nahrazuje ji ta tuková. Nejčastější problematickou partií bývá oblast bříška, což následně zvyšuje riziko vzniku metabolických komplikací. Dbejte proto na pravidelnost a kvalitu jídla a také na dostatek cvičení. Pohyb je důležitým faktorem, podílejícím se na krásné postavě. Vhodná je jóga, plavání a procházky ve svižném tempu či jogging. Jak postupovat při hubnutí po čtyřicítce

Výživová poradkyně Petra Šináklová říká: „Cukry a bílá mouka jsou nepřítelem číslo jedna. Proto, neobejdete-li se bez nich úplně, snažte se je konzumovat pouze během dopoledne.

Jezte jídla bohatá na protein. Stravování s kvalitními proteinovými jídly je efektivní a zajistí Vám, že s přibývajícím věkem nepřijdete o svalovou hmotu. Vyzkoušet můžete sladké dezerty bez cukru, které zaženou chuť na sladké nebo velmi oblíbené koktejly či proteinové palačinky a omelety. Zasytí vás a doplní tělu vše potřebné při optimálním příjmu kalorií na porci. Rozhodně je pro vaše tělo lepší, když preferujte zdravé hubnutí před nesmyslnými hladovkami. 

 

50 pryč - pokud se o sebe budete správně starat, můžete do kapsy strčit kdejakou třicítku

Zůstat v kondici i v druhé etapě života? Samozřejmě! I když je metabolismus pomalejší, existuje možnost, jak zabránit zbytečnému přibývání na váze. Jde to sice pomaleji než dříve, ale obdivné pohledy okolí za to stojí, ne? Jak tedy nastartovat hubnutí po padesátce? Správná strava v kombinaci s dostatkem pohybu je nejlepší lék! S hormonálními změnami dochází bohužel k řadě nepříjemných vedlejších účinků. U každé ženy se projevují různě a s různou intenzitou. Únava, návaly, pocení, deprese či přibírání na váze. Pohyb v tomto věku nemusí být vždy to, po čem právě toužíte, ale věřte, že Vám po něm bude skvěle a načerpáte blahodárnou energii. 

Rychlosti metabolismu a výdeji energie přizpůsobený jídelníček rozhodně neznamená drastické hladovění. 

Jak jíst? A jaké jsou nejlepší přípravky na hubnutí po padesátce

Většinou stačí jen lehce zmenšit porce jídla a jíst častěji. Také je téměř nutností obměnit jídelníček a zařadit více zeleniny, ovoce, potraviny bohaté na vlákninu, minerály a vitamíny. V případě potřeby sáhněte po lahodných proteinových jídlech nebo po komplexních dietních plánech MyKETO sestavených výživovými specialisty. Vhod vám přijde i zdravá káva Coffee 4 Slim, která pomůže nastartovat váš metabolismus, dodá potřebnou energii, díky ní bude hubnutí příjemnější. Výhodou tohoto věku je, že po padesátce se metabolismus už příliš nemění. Proto, jakmile si navykneme na určitý režim stravy, vydrží nám štíhlá postava napořád.

 

Zdravý životní styl v každém věku nemusí být o hladovění či počítání kalorií. Kouzlo je v tom, pochutnávat si na lahodném jídle a přitom se cítit šťastně, plni energie a užívat si života. A o tom přeci život je, ne? V MyKETO jsme pyšní na to, že můžeme být vašimi pomocníky a rádci na vaší cestě za zdravím a hubnutím.