Domů Je KETO dieta bezpečná?

Je KETO dieta bezpečná?

Je KETO dieta bezpečná?

Zdravá motivace je základ úspěchu v každém směru. Samozřejmě, i nejlépemotivovaného jedince občas něco odradí. Během hubnutí budete procházet velkou změnou. Je to náročné období a každá změna s sebou přináší určitý stupeň nejistoty. Máte obavy, že KETO dieta není bezpečná? Nemusíte. KETO dieta od MyKETO je laboratorně vyvinuta a námi vyrobena v Čechách s ohledem na všechny nutriční potřeby člověka. Neustále pracujeme na tom, abychom naši KETO dietu co nejvíce zdokonalili a přinesli vám tak slíbený výsledek v podobě štíhlé postavy.

Je KETO dieta bezpečná?

Pokud nemáte závažné zdravotní komplikace a ketodieta je dobře sestavená, je bezpečná. Přesto existují kontraindikace, kdy bychom keto dietu nedoporučili, patří mezi ně například těhotenství, kojení, selhání jater nebo ledvin. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svého ošetřujícího lékaře, ten zná vaši anamnézu nejlépe.

Na MyKETO se můžete spolehnout

Každé jídlo obsahuje ideální množství bílkovin (většinou optimální kombinaci živočišných a rostlinných), nízký podíl sacharidů, důležité vitamíny, minerály, stopové prvky a vlákninu. MyKETO je celodenní náhrada stravy, která vás dostane pohodlně do ketózy bez nutnosti počítání kalorií.

Bezpečí během KETO diety v kostce

  • KETO dieta je populární, vědecky ověřený výživový směr, fungující na principu ketózy, která se dostaví při nízkém příjmu sacharidů.
  • Do ketózy se dostanete poměrně rychle, za 2 až 4 dny.
  • "KETO" sacharidová chřipka, není virové onemocnění, jedná se o metabolickou změnu, která se nemusí projevit u každého a brzy odezní.
  • Během správně nastavené ketodiety, hubnete vlastní uložené tuky, při zachování svalů. Důležitý je dostatečný přísun tekutin a pravidelnost v jídle.
  • Ketóza není ketoacidóza!
  • Pokud vybíráte vhodnou ketodietu označovanou na obalech jako celodenní náhrada stravy ne doplněk stravy! Zkontrolovat byste si měli i energetickou hodnotu a hmotnost jednotlivé porce. Pokud jedna porce váží 25 až 27 g, energetická hodnota je příliš nízká, nejedná se o celodenní náhradu stravy. Při takto nízkém energetickém příjmu vám hrozí JOJO efekt!
  • Zaměřte se na složení produktů, vybírejte ty, které neobsahují umělá barviva, konzervanty, nevhodná sladidla (Aspartam, acesulfam K), glutamáty, ale naopak obsahují potřebné množství vitamínů, minerálů a stopových prvků, dostatečné množství plnohodnotných bílkovin.

Bezpečí během KETO diety